Høst 23 – Kull 2022 GLU 1-7

Av | 06/10/2023

Denne høsten er 2.årsstudentene fra 1-7 med i prosjektet. Dette semesteret er viet til begynneropplæring og tilpasset opplæring som tema. Studentene skal ut i praksis i to uker og skal da samle inn smådata. Det blir workshop på Bakkenteigen 1. november. Vi gleder oss til denne dagen og høre se mange av de digitale praksisfortellingene som studentene har med fra praksis.

Den digitale praksisfortellingen er en litt ny sjanger hos oss og selv om det kan være litt ulike syn på verdien av dette har vi valgt å bruke dette også i denne omgang. Kvaliteten på analysene og innspillene som kommer på workshopen er påvirket av den innsatsen studentene legger i å bearbeide casene sine etter at de har vært i praksis. Det å lage en digital fortelling ser ut til å påvirke prosessen i positiv forstand, men dette er noe vi også ønsker å vite mer om gjennom forskningen på prosjektet.

Det kommer med informasjon om workshopen om litt.